Ultima Postare

La Vânătoare de Puncte: "Câinii Roșii" Înfruntă Bariera Arbitrajului, ca și în campionatul când am retrogradat

sursa foto: GSP.ro Dinamo București se pregătește pentru un meci crucial în play-out-ul SuperLigii, unde va întâlni FCU  Craiova în deplasare. Programat pentru 20 aprilie (sâmbătă) la 17:30, meciul va fi transmis în direct pe  Digi Sport 1. Înaintea acestei confruntări decisive pentru evitarea retrogradării, unul dintre oficialii echipei a avertizat că jucătorii trebuie să-și dovedească valoarea. Răzvan Zăvăleanu, administratorul juridic al clubului, a subliniat că jucătorii beneficiază de condiții excelente și nu au scuze în cazul unui eșec. De asemenea, a precizat că o victorie împotriva Craiovei ar fi crucială pentru finalul sezonului competițional. ”Nu cred că există plângeri din punctul de vedere al condițiilor puse la dispoziție pentru jucători.  Trebuie să arate că au o anumită valoare de Liga 1 (n.r. SuperLiga) și să facă în așa fel încât jocul lor să  ne ducă la rezultatele scontate. Pe lângă partea care ține de puncte, cred că este o componentă

Post Top Ad

Situația lui Dinamo, tot mai critică: ”Clubul trebuie să plătească măcar un salariu sau două!”

Ionel Dănciulescu, Florin Prunea

Ionel Dănciulescu, team managerul lui Dinamo, a dezvăluit în cadrul emisiunii Fotbal Club de la Digi Sport că jucătorii lui Adrian Mihalcea ar putea primi o parte din restanțele financiare în perioada următoare.

Dinamoviștii ar fi din nou neplătiți de aproape două luni.

”Clubul va trebui să plătească minimum un salariu sau două salarii, e literă de lege. Am și vorbit cu Bogdan (n.r. - Bălănescu) astăzi și va încerca să facă niște plăți. Dacă vrei să te înțeleagă jucătorul trebuie să lași și tu cu ceva din partea ta”, a spus Dănciulscu, la Fotbal Club.

Ionel Dănciulescu: ”Bălănescu a discutat cu jucătorii”
Oficialii din ”Ștefan cel Mare” ar fi făcut deja primii pași pentru a-i băga pe jucători în șomaj tehnic: ”Am vorbit foarte puțin cu jucătorii și cu lumea de la Dinamo. E o problemă de care se ocupă Bogdan Bălănescu, am înțeles că a discutat cu jucătorii în mare parte și a rezolvat aceste probleme. Nu am de unde să știu mai multe lucruri. Din ce am vorbit cu 2-3 jucători, e clar că au primit aceste înștiințări”, a mai spus Dănciulescu.

Și contractul lui Ionel Dănciulescu este suspendat în această perioadă: ”Contractul este suspendat în acest moment. Este suspendat la toți jucătorii. Sunt câteva persoane care nu sunt băgate în șomaj tehnic pentru că fără ei nu poți să iei licența. Sunt niște oameni care trebuie să funcționeze în continuare la club”, a mai spus oficialul dinamovist.

Vali Lazăr: ”Am discutat cu un avocat”
Vali Lazăr a recunoscut că şefii de la Dinamo i-au sunat pe jucători pentru a discuta despre intrarea în şomaj tehnic. Conform legii, aceştia ar urma să primească de la Guvern 75 la sută din contracte, dar nu mai mult de 75 la sută din salariul mediu lunar în România.

"Am vorbit la telefon cu conducerea acum 2 zile, ne-a trimis notificări pentru trimiterea în şomaj tehnic, apoi vor fi negocieri individuale pentru reducerea salariului.

Am discutat cu un avocat şi mi-a spus că nu am de ales. Dacă nu accepţi, ajungi tot la o judecată. Aş vrea să ajungem la o înţelegere bună şi pentru club şi pentru jucători, nu prea îţi convine să pierzi bani, dar nu am de ales," a declarat Vali Lazăr într-o intervenţie la emisiunea Digi Sport Special.